Інтерактивні вправи на уроках музики



Інтерактивні вправи на уроках музики
Розробила вчитель музики ЗОШ№7
Пантюх Оксана Іванівна


Вправа «Веселий диск» (2-4 класи)
Мета: закріпити знання програмних музичних творів
Обладнання: музичний центр із набором дисків у пакетиках, на яких зображений малюнок, що передає зміст твору.
Хід вправи:
Учень дістає з картотеки диск.
Діти за малюнком (на пакетику диску) повинні пригадати назву та автора твору.
Якщо відповідь правильна, то звучить цей твір або головна тема твору.


Вправа «Зачарована квітка» (музична вікторина)
Мета: повторити вивчені музичні твори та згадати  який звучав музичний  
кит.
Обладнання: на дошці прикріплене зображення гарної квітки. На кожній пелюстці квітки написана назва музичного твору, яка зверху прикрита іншими пелюстками різнокольорового паперу.
Хід вправи:
1.Діти поділені по групах
Вчитель: кожний музичний твір – це «зачарована квітка». Щоб «зняти чари», розкрити, побачити квітку, пізнати її красу, діти повинні уважно спочатку:



2.прослухати музику, згадати назву та автора твору. (3 клас пригадати до якого із властивостей музики належить цей твір)
3.Кожна група відгадує свою музичну пелюстку
               2 клас
1. Д. Шостакович «Вальс-жарт»
2.  М. Блантер «Футбольний марш»
3. Л.Бетховен «Бабак»
4. Я. Степовий «Колискова»
5.С. Рахманінов «Італійська полька»
6. Є. Адамцевич «Запорізький марш»
         3 клас
1. Ж.Бізе «Кармен» увертюра
2. М. Глінка «Арагонська хота»
3. Е.Гріг «Ранок»
4.Л.Бетховен  «П’ята симфонія» тема долі
5. Р. Щедрін «Цар горох»
6. Симфонія невідомого автора

Капітани, після відгадування назви та автора твору в команді оголошують відповідь. Усі команди уважно слухають відповіді інших. Якщо відповідь правильна і команди погодились із відповіддю то відкривається пелюстка.

Так відбувається до тих пір, поки із «зачарованої квітки» не будуть «зняті чари».