З грою цікавіше
Мета:
ü
Розкрити зміст гри у доступній і цікавій
формі. Краще пізнати себе і навколишній світ;
ü
Опановувати уміння доводити,
переконувати, вислуховувати протилежні аргументи;
ü
Відстоювати чи змінювати свою думку;
ü
Підвищити інтерес до навчального
процесу.
Обладнання:
Картки із завданнями для кожної групи, нотки-оцінки.
«Знайди пару»
Поєднайте назву ансамблю з кількістю його учасників
Кількість учасників
|
Назва ансамблю
|
3
|
Тріо
|
5
|
Дует
|
4
|
Квінтет
|
2
|
Квартет
|
«Відгадай музичний інструмент»
Один
учень імітує гру на музичному інструменті, а решта дітей відгадують назву
музичного інструменту. (скрипку, фортепіано, сопілку, барабан, трубу,
балалайку, баян, кастаньєти ).
«Знайди пару»
Поєднайте назву
маршу та його автора
Назва маршу
|
Композитор
|
«Марш
деревяних солдатиків»
|
Є.Адамцевич
|
«Турецький
марш»
|
П.Чайковський
|
«Запорізький
марш»
|
М.Глінка
|
Марш Чорномора
|
Ж.Бізе
|
Марш Тореадора
|
В.А.Моцарт
|
«Склади й розкажи»
Групи учнів
складають з окремих літер назви музичних китів, прізвища композиторів, співацькі
голоси.
Наприклад:
АРМШ (марш) ЯПІНС (пісня)
ТОНЕР (тенор) СПОРАНО
(сопрано)
ЦАТЕНЬ
(танець) АСБ (бас)
КОВЧАЙСЙЬКИ
(Чайковський) БОХВЕТЕН (Бетховен)
«Музичне доміно»
Для гри потрібно
виготовити парну кількість карток, на
одних записані початок пісні, а на інших –закінчення. Картки з початком
пісень роздати першій команді, а із закінченням-другій. За сигналом команда,
яка має початок пісні, починає заспівувати, завдання другої - правильно
завершити розпочату пісню.
ü
Білий сніг, білий сніг… …падає кружляє.»
ü
День весняний не … …морозний,день веселий та мімозний.»
ü
Жили у бабусі … …два веселі гуси.»
ü
Тато може все … …для нас зробити...»
ü
Ось на скрипочці я … …граю, ті-лі-лі, ті-лі-лі…»
ü
Знову дощик накрапає … …парасольки розкриває…»
ü
По галявці лісовій … …як мороз був міцний…»
ü
Встану утром рано… … побегу с друзями…»