З грою цікавіше

          
З грою цікавіше

Мета:
ü     Розкрити зміст гри у доступній і цікавій формі. Краще пізнати себе і навколишній світ;
ü     Опановувати уміння доводити, переконувати, вислуховувати протилежні аргументи;
ü     Відстоювати чи змінювати свою думку;
ü     Підвищити інтерес до навчального процесу.
Обладнання:
Картки із завданнями для кожної групи, нотки-оцінки.


«Знайди пару»
Поєднайте назву ансамблю з кількістю його учасників

Кількість учасників
  Назва ансамблю
            3
     Тріо
            5
     Дует
            4
     Квінтет
            2
     Квартет


«Відгадай музичний інструмент»
Один учень імітує гру на музичному інструменті, а решта дітей відгадують назву музичного інструменту. (скрипку, фортепіано, сопілку, барабан, трубу, балалайку, баян, кастаньєти ).
«Знайди пару»
Поєднайте назву маршу та його автора

           Назва маршу
 Композитор
«Марш деревяних солдатиків»
Є.Адамцевич
«Турецький марш»
П.Чайковський
«Запорізький марш»
М.Глінка
Марш Чорномора
Ж.Бізе
Марш Тореадора
В.А.Моцарт



«Склади й розкажи»
Групи учнів складають з окремих літер назви музичних китів, прізвища композиторів, співацькі голоси.
Наприклад:
 АРМШ    (марш)                                               ЯПІНС   (пісня)
ТОНЕР   (тенор)                                                 СПОРАНО   (сопрано)
ЦАТЕНЬ (танець)                                              АСБ (бас)
КОВЧАЙСЙЬКИ (Чайковський)                      БОХВЕТЕН (Бетховен)



«Музичне доміно»
Для гри потрібно виготовити парну кількість карток, на  одних записані початок пісні, а на інших –закінчення. Картки з початком пісень роздати першій команді, а із закінченням-другій. За сигналом команда, яка має початок пісні, починає заспівувати, завдання другої - правильно завершити розпочату пісню.

ü     Білий сніг, білий сніг…       …падає кружляє.»
ü     День весняний не …            …морозний,день веселий та мімозний.»
ü     Жили у бабусі …                  …два веселі гуси.»
ü     Тато може все …                  …для нас зробити...»
ü     Ось на скрипочці я …          …граю, ті-лі-лі, ті-лі-лі…»
ü     Знову дощик накрапає …    …парасольки розкриває…»
ü     По галявці лісовій …            …як мороз був міцний…»

ü     Встану утром рано…           … побегу с друзями…»